#välkommenverkligheten

Låten som ska bli en musikvideo där du kan vara med kommer från vår reklamkampanj Välkommen verkligheten och är vår egen version av låten Live is life. Leva är livet.

Lyssna på den här ›

Verkligheten är inte alltid som på Instagram

Vill du vara med och skapa en musikvideo för att visa den riktiga verkligheten? Den som inte visas upp i sociala medier men som pågår på måndagsmorgnar, under korv- och pastamiddagarna och medan allt kaffe slukas under arbetsdagen. Det som kallas livet. Bra! Allt du behöver göra är att fota eller filma något från din vardag utan filter, lägga upp på ditt Instagram och hålla tummarna att just din vardag får vara med i videon.

Alla verkligheter är välkomna, du kan till exempel filma fuldans i köket, kaoset i sovrummet eller något som är lagat med silvertejp i badrummet. När du deltar har du dessutom chansen att vinna mat från Coop till ett värde av 1000 kr. Vi har tio vinster att tävla ut! OBS tävlingen avslutas den 5e augusti.

Till Instagram

Tid kvar av tävlingen

Så här deltar du med ditt bidrag från vardagen

  1. Fota eller filma något utan förskönande filter.

  2. Lägg upp på ditt Instagram (OBS! Du måste ha ett öppet konto).

  3. Använd hashtagen: #välkommenverkligheten.

  4. Håll tummarna!

Lägg upp ditt bidrag på Instagram nu ›

Vem vinner?

De bästa bidragen väljs ut av en jury bestående representanter från Riksbyggens marknadsavdelning och reklambyrån Scholz. De vinnande bidragen kommer att klippas ihop och bli en del av musikvideon Live is life. Juryns beslut ej kan överklagas. Genom att vara med i tävlingen så godkänner du också att Riksbyggen får använda ditt bidrag i marknadsföring.

Vi meddelar vinnarna under vecka 33. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi har tio vinster (4 matkassar/vinst, värde 1.000:-) att tävla ut. Vinnarna meddelas via Riksbyggens Instagram samt genom ett direktmeddelande till vinnarens Instagram-profil. Du får gärna delta med flera bidrag.

Alla bidrag från instagram